“The Six steps to succes”

Intake | Het gesprek

Een goed begin is het halve werk. Tijdens de intake praat u en wij luisteren. Wat is de exacte vraag. Een helicopter view van de beoogde doelstellingen.

Scan | Het begin

Een eerste scan op basis van observatie/interviews. Meelopen en kijken gedurende een dag maakt vaak al duidelijk waar de uitdaging ligt en in welke volgorde dit opgepakt dient te worden.

Analyse | De inhoud

In deze fase verzamelen we indien nodig extra data om een scherpe en grondige analyse te kunnen geven van de sales en marketing organisatie. Hoe kunnen we het proces tweaken en wat heeft u daarvoor nodig?

Plan van aanpak | Uitvoer

Afhankelijk van de overeengekomen samenwerking komen wij met een concept maar concreet plan zodat u zelf direct aan de slag kunt al dan niet met onze ondersteuning en Sales A la carte methode.

Tools | Uitvoer

In deze fase komen alle conclusies samen en gaan we dmv hands on ondersteuning en advies gesprekken het plan in de praktijk uitrollen gebruik makend van de mensen en tools die we gaan inzetten.

Aftersales | Een check

in deze fase gaan we het traject analyseren. Is alles naar tevredenheid verlopen zijn er nog additionele stappen nodig? En zien we we al progressie en betere resultaten.